Vaak gestelde vragen

Wat is de verwachte levertijd van mijn bestelling?
Normaal gesproken hebben wij alles op voorraad en bedraagt de levertijd maximaal vijf werkdagen. Het kan voorkomen dat een specifiek model tijdelijk niet op voorraad is. In dat geval wordt u hiervan zo spoedig mogelijk per email op de hoogte gebracht en geïnformeerd wat de verwachte levertijd is.

Hoe weet ik dat mijn bestelling in goede orde is ontvangen?
Nadat u uw bestelling op onze website heeft geplaatst, ontvangt u altijd een email waarin wij uw bestelling bevestigen. Mocht u geen bevestingsmail hebben ontvangen, kan het mogelijk zijn dat onze mail, afhankelijk van uw instellingen, door uw emailprogramma als ongewenste email is aangemerkt. Controleer daarom altijd of onze email in de spam-box terecht is gekomen.

Wat zijn de verzendkosten?
Formaten tot 150 x 90 cm / 120 x 100 cm versturen wij gratis binnen Nederland. Voor formaten vanaf 150 x 110 cm / 160 x 100 cm bedragen de verzendkosten € 25,-.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Normaal gesproken bedraagt de levertijd maximaal vijf werkdagen. Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden, informeren wij u hierover per email.

Kan mijn bestelling ook in het buitenland bezorgd worden?
Ja, wij verzenden wereldwijd. Wij versturen formaten tot tot 150 x 90 cm / 120 x 100 cm gratis naar België. Voor formaten vanaf 240 x 80 cm / 160 x 100 cm bedragen de verzendkosten € 100,-. Voor informatie over verzendkosten naar overige landen kunt u per email contact opnemen met  administratie@maisondefrance.net.

Waarom is mijn bestelling nog niet geleverd?
Op het moment dat uw bestelling niet binnen de verwachte levertijd kan worden geleverd,  zullen wij u hierover per email informeren. Er kunnen verschillende redenen zijn dat uw bestelling niet binnen de verwachte levertijd bij u is bezorgd, zoals:

  • de levertijd van onze leverancier of de kunstenaar is langer dan gebruikelijk
  • er is vertraging opgetreden bij het transportbedrijf

Mocht u vragen hebben over de levertijd van uw bestelling, kunt u altijd een email sturen naar adminstratie@maisondefrance.net. Vermeld u svp altijd uw bestelnummer en om welk schilderij het gaat.

Kan ik de schilderijen ook ergens bekijken?
In ons kantoor in Zwanenburg is altijd een kleine collectie aanwezig die u op afspraak kunt bekijken.  Neem hiervoor per email contact op met administratie@maisondefrance.net.

Waarom heb ik geen bevestigings-email ontvangen?
Nadat u uw bestelling op onze website heeft geplaatst, ontvangt u altijd een email waarin wij uw bestelling bevestigen. Mocht u geen bevestingsmail hebben ontvangen, kan het mogelijk zijn dat onze mail, afhankelijk van uw instellingen, door uw emailprogramma als ongewenste email is aangemerkt. Controleer daarom altijd of onze email in de spam-box terecht is gekomen.

Kan ik met Theobroerenschilderij.nl opnemen voor advies?
Voor advies over de aankoop van een schilderij kunt u altijd contact met ons opnemen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u ons een email te sturen met daarin uw vraag en telefoonnummer. Wij bellen u dan nog dezelfde dag terug.
U kunt ons natuurlijk ook direct bellen op telefoonnummer 020-6110611.  

Wie is Maison de France?
Maison de France is gespecialiseerd in de verkoop van schilderijen via diverse websites. Kijk op  www.maisondefrance.net voor een overzicht van alle websites.

Powered By Effectiv
Theo Broeren Schilderijen © 2017